بهترین وبلاگ موزیک و رپ
ADS ADS ADS ADS

در این قسمت می توانید تبلیغات خود را قرار دهید


تبلیغات

در این قسمت می توانید تبلیغات خود را قرار دهید

تکس دیس لاو

شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط ostivar تعداد دانلود: بار

تکس دیس لاو خودم براتون اماده کردم نخوندمش هرکی خواست تونظرات بگه تا کاملشو بفرستمش

 

دکلمه*امیدوارم پیش عشق جدیدت خوشبخت شی

ولی حتی فکرشم نمیکردم اسنجور ازم رد بشی

***********

روز اولمون از یادم نمیره

نمیدونم چرا رفتیوباهام شدی غریبه

اخه انصاف بود اینجوری تنها بشم؟

تو باعشقت بریو من اسیر غما بشم؟

گریه اومده ولی نمیزاره خالی شم

ببین بخدا دارم اره دیوونه میشم

خدا ببین چقدتنها شدم

تورفتیو من اسیر غم ها شدم

دیگه رولبام سیگاره که دود میشه

همش چشام رو عکساته که زوم میشه

AK



RAP MUSIC

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










برچسب ها :


ادامه / دانلود


محل درج تبلیغات

About Us


سلام خوش اومدید به رپ موزیک امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید

آمار بازدید

افراد آنلاین : online


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 9993
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



online تماس با ما

جستجوی پیشرفته





جستجو در rap-music91
جستجو در کل اینترنت


خبرنامه

با نوشتن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه ثبت ، جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید

خبرنامه